Můj wishlist 2020

02.02.2020


Od jisté doby si svoje materiální přání sepisuji a postupně plním. Nebo třeba předám jako inspiraci blízkým, když tápou, čím mě potěšit. Dnes se s vámi podělím o seznam mých hmotných tužeb pro tento rok. Nejsou většinou z levného kraje, ale má to svůj důvod. Nejsme přeci tak bohaté, abychom si kupovaly levné věci ;-)



Černé boty Lydie z dílny firmy Vasky


Tyto originální a přitom nadčasové boty budou skvělou volbou do mého botníku. Hodí se naprosto ke všemu, černé, kožené. A navíc ručně dělané šikovnými českými ručičkami. Jeden model už ze zlínské dílny Václava Staňka vlastním a nemůžu si je vynachválit.



Šperk od Lucie Marim


Jednoduše, elegantně, pro potěšení. Lucie tvoří nádherné kousky, několik jich nosím a nikdy nezůstanou bez pochvaly. Navíc vám přijdou úžasně zabaleny a paní Lucie si každou svoji zákaznici hýčká. Tento náhrdelník s perlou prostě nutně potřebuji do sbírky.



Batoh Mumray


Další český designérský kousek. Z kůže, naprosto odolávající trendům, navíc praktický. Co víc si přát? Snad jen aby mi co nejdříve pomáhal přenášet moje saky paky. určitě se podívejte na eshop značka Mumray, třeba objevíte něco do svého seznamu přání.



Kniha Chanel


Proč tuto knížku? Protože prostě Chanel :-) Na kabelku jsem si ještě nevydělala, tak se budu alespoň kochat nádhernou souhrnnou publikací, tedy vlastně hned třemi. Našla jsem ji na eshopu Bella Rose, kam se pravidelně chodím kochat nejen doplňky do bytu ( samozřejmě nezůstane vždy jen u kochání, ale o tom někdy jindy).



A nyní se dostáváme k opravdu drahým věcem....ale jejich pořízení si odůvodňuji prací...tak uvidíme, jak velkou důležitost jejich pořízení dostane...



Nový notebook


Můj starý už má nejlepší léta za sebou a navíc jeho rozměry nejsou pro moje neustále přesuny úplně dělané. Do rodiny jablek v naší domácnosti tedy zvažuji nový přírůstek. Cena vyšší, ale zatím mám jen dobré zkušenosti. Každopádně moje záda už se těší :-) A vejde se mi do batohu....



Nový fotoaparát


Další položka z technického vybavení. Množí se mi focení, ne vždy stačí mobil. Velká zrcadlovka není praktická (velká a moc s ní neumím). Tento mrňous by dokonale splňoval všechny moje požadavky. Takže. Milý ježíšku... :-)



A co vy? Píšete si wishlisty? Obdarováváte sami sebe? Pokud jste dočetli až sem, budu moc ráda, za jakýkoliv váš komentář :-)

© 2020 Kvaklife, blog Sabiny Kvak. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky